Terhesség

Tisztelt Cím! Párom 20 éves, 3 év óta szedi a Yadine nevű fogamzásgátlót, az lenne a kérdésem, most lehet körülbelül középidőben, és volt láza 3-4 napja erős, tegnap pedig egy kicsit még az este folyamán. A gyógyszert mindig szedi, körülbelül 7 órakor szokta este beszedni, reggel volt egy közös együttlétünk amikor is történt ejakuláció a részemről a hüvelyében. Kell aggódni terhesség miatt vagy nem? Algoflex fortet szedett be 2 db-t összesen még jópár napja, tegnap pedig egy algopirint. Remélem mindent leírtam, 72 órát nem akartunk venni mert azt olvastam az csak baj okozna. Várom megtisztelő válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a fogamzásgátlás témában

Tisztelt Kérdező! A párja lázas megbetegedése nem befolyásolja a fogamzásgátló hatását. A beszedett gyógyszer sem csökkenti a hatást. Üdvözlettel: Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 22., 10:22; Megválaszolva: 2014. április 23., 11:24
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...