Mit tegyek?

Olyan kérdésem kérdésünk volna hogy barátnőm most szerdán fogja felrakni a második Nuvaringet és az első felhelyezése óta folyamatosan vérzik erősen napi szinten és hogy ilyen esetben mi a teendő vagy ez el fog múlni? vagy forduljunk nőgyógyászhoz? Régen is volt neki ilyen mikor még gyógyszert kezdett szedni első hétben csak barnás folyás majd felváltja az erős piros vérzés és aggódunk hogy ez soha nem fog meg állni? Előre is köszönöm megtisztelő válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza a vérzés témában

Ez a vérzési rendellenesség az első 3-6 hónapban előfordulhat.Ez elfog múlni! A szervezet alkalmazkodik a bevitt hormonnal szemben, általában néhány ciklus alatt ez rendeződik.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 14., 13:33; Megválaszolva: 2014. április 17., 00:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...