Mellékhatás vagy kezdjek félni?

Tisztelt doktor! Az utolsó menstruációm márc. 23-tól 30-ig tartott. 1-én történt a "baleset" és másnap már be is vettem az esemény utáni tablettát(ez volt ugye árilis 2-án). Aztán április 7-én elkezdtem vérezni, de csak úgy imitt amott és olyan piszkos vér folyt/folyik mint ami a menstruáció végén szokott. Ez mit jelent?:O

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a esemény utáni tabletta témában

A sürgősségin tbl után mindíg lehet vérzés. Ez normális.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 07., 22:40; Megválaszolva: 2014. április 11., 23:02
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...