Kérem segítsenek!

Tisztelt doktor úr/nő! Barátommal kb 2 hete együtt voltunk és elszakadt az óvszer. Bevettem egy escapelle tablettát utána 5napra jött is a vérzésem (de 3héttel később kellett volna) . A tabletta bevétele után 10 nappal megint elszakadt de nem élvezett el bennem. Hogyha megint beveszek egy tablettát a hatása megmarad e és mennyivel lesznek súlyosabbak a mellékhatások? Mennyire fogja összezavarni a menstruaciós ciklusaimat? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza sürgősségi fogamzásgátlás témában

Már össszezavarta. De inkább vegye be. majd várjon a menseséig és kezdjen el rendes fogamzásgátlót szedni. Ez így nem jó

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. január 18., 15:49; Megválaszolva: 2014. január 20., 17:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Lehetséges e a terhesség?
Tisztelt Doktor Úr! A párommal a ciklusom 10 napján voltam együtt és sajnos későn vettük észre, hogy az óvszer kiszakadt. Rá 16 órára vettem be...
félek terhes vagyok
Szia szeretném azt megkérdezni hogy ma szeretkeztem a pasimmal és belém élvezett és bevagyok szarva hogy mi lehet, és azt szereném tudni, hogy ilyenkor...
Escapelle tabletta után
Azzal a kérdéssel kapcsolatban fordulok önhöz, hogy a párommal most vagyunk túl fél év után az első szeretkezésen, és nagyon felelőtlenek voltunk....
Escapelle (fontos)
Tisztelt Doktornő! Ebben az évben sajnos másodjára fordult elő velem, hogy escapelle esemény utáni tablettát kellett bevennem, ugyanis mindkét...
Escapelle
Tisztelt Doktornő! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy ma történt egy kis baleset a barátnőmmel. Konkrétan kiszakadt az óvszer. Ilyen még sosem...