Fogamzásgátló, menstruáció csúszik

Tisztelt Doktorúr! 3 hónapja kezdtem el szedni a Dienille fogamzásgátlót és az aktuális levél után mindig hétfőn reggel jött meg. Előtt egyáltalán nem volt rendszeres, volt hogy 3 hetet is késett. A tabkettát csak az utolsó héten vettem be két napon 1-1 órával később, ezen a héten az étrendem is teljesen felborult és nagyon keveset aludtam. Kb. a hónap közepén volt hasmenésem, de csak egy éjszaka. Ezen kívül pajzsmirigy alulműködésem van, amire letrox 75-öt szedek, az is elmaradt egy nap ebben a hónapban. Ez lehet befolyásoló? Kérdésem az lenne, hogy természetes-e ha nem jön meg ilyenkor a szokott időben? Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Törő Bálint válasza menses késés témában

Tisztelt Kérdező!

Gyakran előfordul, hogy a menses elmarad fogamzás gátló szedése alatt. Nincs különösebb jelentősége.

Üdv:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. november 26., 07:50 ;Megválaszolva: 2013. november 26., 23:08
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Normális dolog, ha szüzesség...
Üdvözlöm! Kétségbeesetten fordulok erre a portálra. A barátommal június 7-én feküdtem le először. Ő is szűz volt, én is az voltam. Mivel...
késő menstruáció
Tisztelt Szakértő! Legutóbbi menstruációm október 6-án jött meg, október 12-én párommal szeretkeztünk és sajnos későn vettük észre, hogy...
Nem kívánt terhesség?
Tisztelt Doktor nő/úr! Lassan egy éve szedem a Dienille fogamzásgátlót, és emellett az aknémra az isotretionint már több mint fél éve. A...
Nem jön meg a menstruácíóm
Rendszeresen szedem a fogamzásgátlót már elég rég óta! Most váltottam a Corenelle fogamzásgátlóra! Már 5 napja késik, de terhes nem vagyok!...
Fogamzásgátló tabletta...
Tisztelt Doktor Úr! 12 napja szedem a Mistral fogamzásgátló tablettát, tegnap délután óta nagyon erőteljes szédülést, fejfájást, hányingert...