fogamzásgátlás

Üdv! 2 egymást követő hónapban (aug., szept.) esemény utáni tablettát kellett bevennem. Az első után szept. 18-án jött meg, a másodikat ez alatt a vérzés alatt vettem be, szóval 27.-én újra megjött. A normális menstruációm közel 3 hetet késett, de nem olyan a lefolyása mint kellene. Fogamzásgátlót szerettem volna szedni, de első nap nem mertem bevenni, mert nem tűnt igazi vérzésnek. 2. nap kezdtem el, viszont 3.nap már alig volt vérzésem, most már szinte abszolút nincs. Nem tudom, hogy most így használ-e a fogamzásgátló. Szedhetem tovább, nem lesz belőle gond? Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a esemény utáni tabletta témában

Használ csak tovább! Tanulság: nem össze vissza szedni mindent. Előre gondolkodni!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. november 16., 12:04; Megválaszolva: 2013. november 18., 08:48
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...