Fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a második havi fogamzásgátlómból már a 3. szemet fogom a mai napon bevenni, de nem tapasztalnám, hogy a "menstruációm" kezdene megjönni. Rezia tablettát szedek, ami 24+4 szemes. Ha a hnapi napon sem jön meg kezdjem el szedni a 3. levéllel? Rendszeresen szedtem, egy szem sem maradt ki, terhes nem lehetek. A választ köszönöm!

Dr. Csősz György válasza menses zavar témában

Tovább szedni mintha mi sem történt volna. Ha a következő menses is kimarad keresse fel orvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. március 05., 15:20; Megválaszolva: 2013. március 12., 15:46
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Folytonos menstruacio
fel ev utan ujra elkezdtem szedni fogamzasgatlo tablettat, azota (tobb mint 2 hete) folyamatos a menstruaciom. Elso 1 hetben rendes mennyisegu es allagu...
Menstruáció késése
Tisztelt Doktor úr/Doktornő! A menstruációm 1 hete késik. 03.03-án kellett volna megjönnie. 03. 07-én és 03.09-én végeztem terhességi tesztet...
fogamzásgátló szüneteltetése
Tisztelt Hölgyem/Uram! Olyan kérdésem lenne, hogy kb. 2, 5 év rendszeres Lindynette 20 szedése után úgy döntöttem, hogy ideje lenne szüneteltetni...
Szülés utáni menstruáció
Kedves Doktor Úr/Nő, Októberben született meg a kislányom. Sajnos a szoptatás már nem megy, de mostanában mintha minimális tejem ismét...
fogamzásgátló+vérzés
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Már 2 éve szedem a Dienille fogamzásgátlót. Vasárnap vettem be a havi adag utolsó szemét, és idáig mindig szerdán, vagy...