menszesz kimaradása

tisztelt doktorur az lene a kérdéem hohy 3 honapal ezelöt be adatam magamnak inekcio fogamzásgátlot aminek 3 honapig tart a hatása ez idö oktober 18. lejárt azota még mindig nem jöt meg a menszeszem és közben sem volt terhes nem vagyok már vetem 2 tesztet is mi lehet a baj rosz a közérzetem menstruácios görcseim vanak de semi válaszát várom köszönöm

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

Az alkalmazott fogamzásgátlónál ez előforduló hatás. Az Ön megszokott termékenységi szintje vissza fog térni az utolsó injekció hatásának megszűnése után.

A legtöbb nőnél a hatás átlagosan az utolsó injekció után 10 hónappal elmúlik.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 10., 03:37; Megválaszolva: 2012. november 12., 20:49
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Étrend kiegészítők és...
Üdvözlöm! Több éve Milligest fogamzásgátlót szedek, és egészségmegőrzés céljából L-glutamin aminosavat (napi 5g, puffadással küzdök...
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...