Kell e aggódnom változó mennyiségű menstruáció miatt fogamzásgátló szedése alatt?

Több éve szedek Tri-Regol tablettát, előtte nem volt ilyen gond 2 Hónappal ezelőtt nagyon kevés vérzésem volt, csináltam tesztet negatív lett így folytattam a szedést a múlt hónapban kicsit több, ebben a hónapban meg rengeteg volt és görcsölt is a hasam Csináltam terhességi teszteket negatívak lettek mind normális a vérzésmennyiségének ingadozása? kell e aggódnom terhesség miatt?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

Feltehetőleg a fogamzásgátló felszívódásának zavara okozhatja problémát. A szedett készítmény három fázisú, mely azt jelenti változó mennyiségben tartalmaz összetevőket a gyógyszer.

Többszöri előfordulás esetében forduljon szakorvoshoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 07., 13:41; Megválaszolva: 2012. november 11., 17:30
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...