Antibiotikum és fogamzásgátló

Kedves Doktor Úr/Nő! Körübelül 3 hete begyulladt az egyik fogam és gyulladáscsökkentő antibiotikumot kellett szednem 5 napig napi 4 szemet sajnos a nevére nem emlékszem. Emellett 2 hónapja szedem a Rigevidon fogamzásgátló gyógyszert, amiből az utolsó szemet október 4én vettem be. Kiegészítő fogamzásgátlást nem alkalmaztunk mellette. Körübelül 1 hete sokkal fáradtabb vagyok az átlagosnál és a menstruációm se jött még meg. Elképzelhető hogy terhes lettem? Illetve mennyi idő után keressek fel orvost vagy vegyek tesztet? Pénteken kéne kezdenem a következő levél gyógyszert ha addig se jön meg a menstruációm elkezdjem szedni vagy inkább ne? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

Mielőtt elkezdené szedni a következő levél gyógyszert végezzen terhességi tesztet.

Ha negatív akkor elkezdheti szedni a következő gyógyszer levelet.Ezután is rendellenes vérzést tapasztal illetve panaszai fennállnak forduljon szakorvoshoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 08., 18:46; Megválaszolva: 2012. október 11., 00:07
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...