Fogamzásgátló-közti vérzés

Üdvözlöm! Több éve szedek fogamzásgátló tablettát az előírtaknak megfelelően. Az utóbbi levelet azonban, nem 7 gyógyszermentes nap, hanem 8 nap után kezdtem szedni. Az első hétben párommal kiegészítő védekezést alkalmaztunk. A levél 11. szeménél közti vérzés jelentkezett, amely egy hétig tartott. Kérdésem az lenne, hogy védettségem megmaradt e a ciklusban? A menstruációm befolyásolja - e a közben jelentkezett vérzés? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

A védettség megmarad a ciklusban az egy napos eltolódás miatt. Azonban a 11 napon jelentkező közti vérzésnek lehet más oka is, emiatt viszont kiegészítő védekezésre van szükség.

A következő menstruáció a 7 napos szünetben jelentkezik majd, a mennyiségtől függetlenül a 8. napon az új levelet el kell kezdeni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 02., 21:06; Megválaszolva: 2012. október 04., 09:45
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...