Miért van pecsételő vérzésem fogamzásgátló mellett?

Kedves Doktor Úr/Nő! 4 hónapja kezdtem el szedni a rezia nevű fogamzásgátló tablettát. Az első hónapban végig pecsételő vérzésem volt, de mikor vissza mentem az orvosomhoz, azt mondta hogy az első megvonásos vérzés után elfog múlni. Szerencsére ez így is történt, azt hittem minden rendben van, és mostantól rendesen be van állva a szervezetem. 1 hónapja 2 héttel korábban, mielőtt meg kellett volna jönnie, újra elkezdett maszatolni, és miután megjött azután múlt csak el. Nem sokáig tartott mivel múlt héten megint elkezdődött. Nagyon zavar, mert a gyógyszer előtt a menzeszem rendszeres volt. Ez elfog múlni, vagy visszakéne mennem az orvosomhoz, esetleg másik fogamzásgátló tabletta lenne számomra a megfelelő? (1 gyógyszert sem hagytam ki, mindig ugyan abban az időpontban veszem be.) Köszönöm előre is válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

További 1-2 ciklus alatt nem rendeződik a probléma keressen fel nőgyógyászati szakrendelést.

Vizsgálat és esetleg más készítmény szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 10., 18:43; Megválaszolva: 2012. szeptember 11., 22:52
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...