fogamzásgátlás

Tisztelt Doktornő/úr! Első levél fogamzásgátlómat kezdtem el szedni két nappal ezelőtt! Az orvosom azt javasolta, hogy menstruációm első napján kezdjem el. Pénteken reggel pecsételő vérzésem jelentkezett (minden menstruációm így indul) így be is vettem az első tablettát, azonban azóta rendes piros vérzésem még nem jelentkezett. Ehhez még azt is tudni kell h az előző hónapban két hétig fel voltam fázva és normális (28 napos ciklusomhoz képest) 4 nappal később jelentkezett ez a barnás vérzés is. a kérdésem az lenne, hogy szedhetem e a fogamzásgátlót tovább, védve leszek-e így, vagy mit tegyek! Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

Az első hónapokban lehet a tabletta szedés mellett

vérezgetés, ez akár 3-6 hónapig is tarthat. A tablettát szedni kell 21 nap szedés 7 nap szünet, majd kezdődik előröl. Más készítményt mindig külön kell beszedni, a biztos felszívódás érdekében.

Ha nem rendeződik a vérzés a jelzett ideig, akkor forduljon nőgyógyászhoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 19., 10:39; Megválaszolva: 2012. augusztus 21., 23:25
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...