terhesség

Tisztelt Dr. Úr! 4-hónapja szedem a fogamzásgátlót eddig mindig a 6-ik napon jött meg és max 2 napig van meg, de nagyon kevés. Viszont most eltelt a 6 nap és nem jött meg. Szeretném kérdezni elő e fordulhat, hogy gyógyszer szedése alatt nem jön meg? Mindig azonos időben szedem, max 1× vagy 2× 1 órával később vettem be, de úgy tudom az nem gond. Előre is köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

A terhesség kizárása után a 7 nap tabletta mentes nap után kezdje el szedni a következő levelet.

Ha a következő 21 napos tabletta szedése után sem jelentkezik menstruáció keressen fel szakorvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 16., 16:49; Megválaszolva: 2012. augusztus 18., 19:47
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...