Rövidebb menstruáció

Tisztelt Hölgyem/Uram! Több mint két éve szedem ugyanazt a fogamzásgátló tablettát. A menstruációm 4-5 napig szokott tartani. Most azonban lerövidült 3 napra. Mi lehet ennek az oka? Van-e valami teendő? Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza rövid menstruáció témában

Ez előfordul, teendő nincs.

A jelenség oka a méhnyákahártya nem vastagodott meg olyan mértékben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 14., 20:12; Megválaszolva: 2012. augusztus 16., 16:19
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Több fogamzásgátló beszedése
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy mit tegyek abban az esetben, ha a kelleténél két szemmel több fogamzásgátló tablettát...
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Fogamzásgátlás
Kedves doktor úr/nő! Múlt pénteken együtt voltam a barátommal úgy 12.30 körül és sajnos nem volt sikeres a védekezés. A ciklusom közepén...
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...