fogamzásgátló többszörös késői bevétele

Tisztel Doktorúr/nő! A kérdésem az lenne, hogy az elmúlt egy hét során 3 alkalommal fordult elő, hogy később vettem be a jangee fogamzásgátlómat (3-4 óra késéssel) és ezekből az alkalmakból kétszer együtt voltam a párommal (a gyógyszer bevételét megelőzően) , a kérdésem, hogy nőtt-e a teherbe esés kockázata? illetve, hogy bevegyek-e esemény utáni tablettát? Ugyanis az egyik eset tegnap este történt mégpedig úgy, hogy az az előtti este is késve vettem be de akkor nem voltam együtt a párommal és ez az utolsó tabletta volt a levélen.Kérem segítsenek! Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátló témában

Néhány órás eltérés nem jelenti a védettség megszakadását, a teherbeesés kockázatának növekedését.Különösen nem a ciklus utolsó napjaiban.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 14., 10:45; Megválaszolva: 2012. augusztus 16., 16:08
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...