Esemény utáni tabletta és a menstruáció napja

Kedves doktorno, a ciklusom kb 26.napjan (nekem32-33napra szokot megjonni) szeretkeztunk a baratommal, elszakadt az ovszer, 5 ora mulva sikerult bevegyem a Postinor2 esemenyutani tablettat, 12 ora mulva bevettem a masikat is. Masnap vagyis ma meg nem lettem beteg, ugy tutam, hogy az esemeny utani tabletta utan megjon a menstruacio, nekem 16, 18.-a korul szoktam beteg lenni, akkor ha megjonn akkor bisztos lesz, hogy nem vagyok terhes? vajon menyire biztos ez a gyogyszer, nagyon felek, tesztet pedig csak 10 nap utan lehet

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza esemény utáni tabletta témában

A ciklus 26. napján a terhességre kicsi az esély.

A tabletta bevétele miatt a vérzés később jelentkezhet. Terhességi tesztet végezzen, szükség esetén keressen fel nőgyógyászati szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 12., 11:21; Megválaszolva: 2012. augusztus 13., 21:22
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Esemeny utani tabletta
Jo napot! Azzal a panasszal fordulok Onokhoz, hogy tortent egy kis baleset tegnap ejjel. A parommal aktus kozben kiszakadt a gumi. Kb. 1 ora mulva ujra...
Szükséges az esemény utáni...
Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az...
Második esemény utáni tabletta egy...
10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a...
Kimaradt fogamzásgátló mellett...
Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát. 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből...