Fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Több éve szedek fogamzásgátló tablettát az előírásoknak megfelelő módon. Azonban az előző levélből a 20. szem bevétele után hányás lépett fel nálam. A 21. szemet szokásos módon bevettem. A menstruációm problémamentesen zajlott, ahogy szokott. A hét napos szünet után elkezdtem a következő levél szedését. Kérdésem az lenne, hogy a 20. szem felszívódásának hiánya, okozhat e problémát? (Párommal a menstruációm utolsó napján voltunk együtt) Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátlás témában

Ilyen esetben vagy szünet nélküli folytatás javasolt, vagy a kimaradt/fel nem szívódott szem után a szünet azonnali megtartása. Van esély a nem kívánt terhességre, mivel nem ezen két módon járt el, bár ez az esély kicsi. Ha késne a menses, csináljon tesztet,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 24., 21:37; Megválaszolva: 2012. június 25., 10:32
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...