8 napos szünet

Kedve Doktornő/úr! Lindynette 20 fogamzásgátlót szedek már több éve, soha nem volt probléma a pontos szedéssel. Most azonban utazás miatt a 7 napos gyógyszerszünet 8 naposra tolódott. Ilyenkor elveszik a védettség? Aznap, mikor újra elkezdtem szedni, együtt voltunk a párommal, lehet ebből baj? Köszönettel, Bea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

A szünet hosszabbodása miatt nem biztos a védelem, ha a gyógyszermentes szünetben vagy az első héten volt aktus. Ha még belefér az időbe, van lehetőség esemény utáni tabletta szedésére, ha már nincs, és késik a mensese, csináljon tesztet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 11., 12:55; Megválaszolva: 2012. június 12., 09:11
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...