Manstruáció késése

Tisztelt Doktor Úr/Nő Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy fogamzásgátló tabletta szedése mellett két napja késik a menstruációm. Nagyjából egy hónapja szedek antibiotikumot torok és mandulagyulladásra, ennek szedése alatt kiegészítő védekezést is alkalmaztunk. Az antibiotikum szedése előtt is és közben is nagyon körültekintő voltam, most mégis aggódok. Létezik, hogy a stressz (vizsgaidőszak) befolyásolja a gyógyszer által beállított vérzést? Ön szerint lehetek terhes? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Két napos késés miatt korai aggódnia, ha a 7 napos szünetben egyáltalán nincs mensese, akkor csináljon egy tesztet, és ezzel keresse fel a nőgyógyászt. A késés oka tabletta mellett is lehet a stressz, ha volt kiegészítő védelem, akkor minimális a terhesség esélye.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 04., 08:31; Megválaszolva: 2012. június 05., 09:00
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...