Fogamzásgátló közben vérzés?

Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! A problémám az lenne, hogy Sensonette 75mg/20mg fogamzásgátló szedése közben két menstruáció között is jelentkezik vérzés. Voltam nőgyógyásznál, aki azt mondta, hogy a fogamzásgátló miatt van, és nagyobb hormontartalmú gyógyszert kellene szednem, ha ez engem zavar. A Doktor úr még talált nálam valami pici elváltozást, amit nem részletezett, mert "én azt úgy sem érteném". Lehet, hogy az elváltozás miatt vérzek? Vagy tényleg a fogamzásgátló a "hibás"? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Anélkül, hogy az elváltozást pontosan ismernénk, nem tudunk választ adni, azt tanácsolom, hogy az ambuláns lapra írottakat másolja be, és ezzel együtt küldje el újra a kérdést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. május 28., 16:05; Megválaszolva: 2012. május 29., 09:56
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...