Menstruáció

Jó napot kívánok A problémám a következő, Novynette fogamzásgátlót szedek már fél éve, és ebbe a hónapba a menstruációm helyett csak egy napos barnás folyásom jelentkezett. A fogamzásgátló mellett szedtem Ketonált és Biseptolt egy kezelés miatt. Érdeklődni szeretnék hogy mitől lehet ez a barna folyás menstruáció helyett, fennállhat e a terhesség. Készítettem egy terhességi tesztet az negatív lett. Köszönöm a választ Barbie

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza fogamzásgátlás témában

Az alkalmazott fogamzásgátló mellé szedett gyógyszerek befolyásolhatják annak felszívódását, s így vérzési rendellenességhez vezethetnek.Felfüggeszthetik annak hatását.

Terhességi teszt alapján jelen esetben terhesség nem valószínű.

A fogamzásgátló készítményt mindig külön kell alkalmazni, figyelve a biztos felszívódására.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. május 21., 11:33; Megválaszolva: 2012. május 22., 23:47
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...