Fogamzásgátlás

Tisztelt Webbeteg! Gábor vagyok, és fogamzásgátlással kapcsolatos kérdésem lenne. Szeretkezés közben óvszert használunk, és néhány perc után a barátnőm hüvelyében, illetve környékén égető érzést érez. Ez amiatt lehet, hogy allergiás a latexra, vagy az óvszerrel kapcsolatban valamire? Milyen lehetőségek ajánlottak még a fogamzásgátlásra?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza fogamzásgátlás témában

Kedves Gábor!

Valóban elhet a barátnője allergiás a latexra, ebben az esetben latex mentes óvszert kellene használniuk. Ha más fogamzásgátlási módban gondolkoznak, akkor szóba jöhet minden, kivéve azokat a lehetőségeket, ahol latex tartalmú eszközt kell felhelyezni a hüvelybe.

Az égő érzésre szintén magyarázat lehet az, hogy hüvelyi fertőzése van a barátnőjének. Ezt egy nőgyógyászati vizsgálattal el lehet dönteni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. május 19., 22:39; Megválaszolva: 2012. május 22., 00:10
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...