• pecsételő vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Weborvos! 2012.03.05.óta naponta kétszer reggel és este szedtem az adiponix fogyi tablettát. Március 13 helyett, de inkább 14 helyett 12 -én este jött meg a vérzésem.4-5 éve szedem a Harmonet fog.tablettát. Most április 11 helyett, április 6-án este pecsételő, ma már ( ápr.07.) kicsit több, de nem vérzés erősségű vérzésem volt. Mellette ma abbahagytam a fogyi tabit és hasmenésem is volt, görcsölt a hasam egész nap. A kérdésem az, hogy okozhatta-e a korai vérzést a fogyi tabi? A fogamzásgátlót ettől függetlenül ugyanúgy szedjem, mintha normálisan jött volna meg a vérzésem?

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Okozhatta a vérzést a fogyasztó tabletta, elképzelhető, hogy kölcsönhatásba lépett a fog. gátlóval. Szedje tovább a tablettát az előírtak szerint, de alkalmazzon óvszeres kiegészítő védekezést is!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. április 07., 20:58; Megválaszolva: 2012. április 10., 10:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...