• Fogamzásgátló alatti menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Érdeklődni szeretnék, hogy mi lehet az oka annak, hogy fogamzásgátló szedése alatt (kb. a 10.-ik szem után) ismét megjött a menstruációm, ráadásul majdnem ugyanúgy, mint szokott. Már előtte is pattanásosodni kezdtem kicsit és a hasam is görcsölt ahogy szokott.m A mennyiségét tekintve viszont jóval kevesebb mint szokott. Milyen okai lehetnek ennek? A gyógyszert (Sensonette75/20)már egy éve szedem, rendszeresen és eddig még nem volt ilyen. Egyszer fordult elő az utóbbi időben, hogy nem vettem be a szokott időben a tablettát, de még 12 órán belül pótoltam. Lehetséges, hogy terhes vagyok? Vagy nem feltétlenül ilyesmi áll a háttérben? Válaszukat előre is köszönöm!

        Dr. Pétervári László válasza a vérzészavar témában

        Több oka lehet, feltehetőleg valamilyen ok miatt nem szívódott fel a tabletta.Szedett más gyógyszert a kérdéses időben? Lehet hormonális ok, gyulladás is. A következő ciklusban is előfordul keressen fel nőgyógyászt.Terhesség nem valószínű, de terhességi tesztet csináljon.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. március 25., 17:51; Megválaszolva: 2012. március 27., 22:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! 2019.06.01.-jén éjszaka hajnali 4 körül történt a baleset. Kiszakadt az óvszer és nem vettük észre. A barátom bennem ment el. Reggel vettük meg a tablettát, a baleset után 8-9 órával sikerült...
        Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! Több, mint 2 hete egy “baleset” miatt sajnos úgy alakult, hogy esemény utáni tablettát kellett bevennem, ami miatt a menstruációm kb. 1 héttel korábban jelentkezett. Ekkor kezdtem el a Lindynette fogamzásgátló...