• Fogamzásgátlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Válaszadó! Elhatároztuk a párommal, hogy az óvszerről átváltunk a fogamzásgátló tablettára. Már voltam nőgyógyásznál, aki Milligestet írt fel nekem. Azt mondta, hogy amikor megkezdődik a vérzés, vegyem be az első tablettát, és a tizedik naptól már elhagyhatjuk az óvszert. Első napon borzasztó hányingerem volt, a tabletta bevételétől számítva hét óra múlva hánytam is, illetve szörnyű görcseim voltak. Ám a következő naptól teljesen elmúltak a panaszaim. Ma veszem be a tizedik szemet. Az egyetlen, amit most tapasztalok, a barna folyás. Napról napra egy kicsit csökken, de még mindig van valamennyi, kb. 10 csepp. A kérdésem az volna, hogy ettől még ugye fennáll a tabletta hatása? A másik kérdésem az, hogy mikor keressem fel a nőgyógyászomat, hogy megbeszéljük az első hónapot? Még a 21 tabletta beszedése előtt, vagy a 7 napos szünetben? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! A tablettaszedés első három hónapjában a pecsételő vérzés természetes, védve van már a nem kívánt terhességgel szemben. Rutinszerűen nem szokták visszarendelni a betegeket a tablettaszedés első hónapja után, ha önt visszarendelte orvosa, tőle érdeklődjön.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. március 21., 18:42; Megválaszolva: 2012. március 23., 11:01

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...