Mit tegyek, ha elnéztem a napokat, és tegnap egyel több fogamzásgátló tablettát vettem be?

Tegnap elnéztem a napokat, és 1 helyett 2 tablettát vettem be, utána jöttem rá hogy nem hiányzott napom, de így sajnos csak 20 napos lesz a tablettaszedési időszakom! Szedjem be egy új levélről a 21. tablettát, vagy a 20. nap után tartsam meg a 7 napos szünetet, és utána szedjem, mintha mi sem történt volna? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Semmi gond nem lesz, 20 nap után legyen egy hétnapos szünet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. március 17., 09:38; Megválaszolva: 2012. március 19., 13:41
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...