• Fogamzásgátlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Webdoktor! 17 éves korom óta Milligest fogamzásgátló tablettát szedtem, jelenleg 21 éves vagyok.Sajnos 2011 novemberében kb. a 15.napi gyógyszer után pecsételő vérzésem, barnás folyásom volt pár napig, ami már máskor is előfordult, de kb. egy évben egyszer. Mikor ez decemberben is előfordult ugyan annál a tablettánál megkerestem a nőgyógyászom, aki felírt egy másik gyógyszert (Lindynette 20-at). Az első hónapban semmi problémám nem volt vele, de a második hónapban az első hét után végig barnás folyásom volt. Elmentem a folyás kezdetén egy másik orvoshoz, aki csinált rákszűrést, ami negatív lett és írt egy 3. fajta fogamzásgátlót, aminek a neve Jangee. Jelenleg ezt szedem, de ennél is a 10. db után megint elkezdett barnás vérzésem lenni, így visszamentem az orvoshoz, aki írt egy negyedik fajtát (Regulon) is, de azt mondta nem tud velem mit csinálni, ha ez sem jó. A gyógyszereket mindig végig szedtem (mind a 21 db-ot) azonos időben. A kérdésem az lenne, hogy az orvosaim az új gyógyszer írásokkal helyesen járnak-e el, nem kellene kivizsgáltatniuk, hogy nincs-e valami a háttérben? Meg, ha 4 évig semmi gondom nem volt a gyógyszerrel, ez most miért alakult ki? Ha pár hónap szünetet tartanék és elkezdeném újra valamelyik gyógyszert szedni változna valami vagy ugyan így vérezgetnék? Mit javasol? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm!

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        A barnás folyás oka lehet más is, feltehetőleg a méhnyak gyulladása.Erre kellene megfelelő kezelés. Gyanítom nem a fogamzásgátló okozza. Nőgyógyászati vizsgálat és gyógyszeres kezelés szükséges.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. március 16., 19:10; Megválaszolva: 2012. március 19., 20:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...