• Fibroadenoma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webbeteg szakértő! Egy éve egy 13 mm-es benignus jellegű fibroadenomát diagnosztizáltak az egyik mellemben. Azóta már voltam uh ellenőrzésen, ahol nem mutatott növekedést. 24 éves vagyok és szeretnék fogamzásgátló tablettát szedni. Azonban a nőgyógyászom szerint ez veszélyekkel járhat, mert növekedéssel is reagálhat a gyógyszerre a daganat, aminek következménye pedig a műtét lehet. Az uh szakértő szerint azonban ez nincs összefüggésben egymással. Ön mit gondol? Valóban megnövesztheti a fibrómát a fogamzásgátló? Nem szeretnék a műtétig eljutni, de ugyanakkor sok panaszt okoz mostanában a menstruációm (rosszullét, erős fájdalom, mellfeszülés, hangulatváltozás). Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Zora

        Dr. Boros Miklós válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! Lehet összefüggés, ezért csak a fibroadenoma eltávolitása után javasolt a tabletta. A panaszokat okozó menses miatt az endometriosis kizárására nőgyógy.vizsgálatot javasolok.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós, szülész-nőgyógyász
        szülész-nőgyógyász Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. február 29., 12:35; Megválaszolva: 2012. március 03., 08:05

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...