Fogamzásgátló újrakezdése

Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 3 év fogamzásgátló szedése után 2 hónap szünetet tartottam. Február 9-én jött meg a mensesem, a Diane 35 betegtájékoztatójában leírtak alapján aznap el is kezdtem szedni a gyógyszert. Február 17-én voltam együtt a párommal, a leírtak alapján úgy gondoltuk, hogy kiegészítő fogamzásgátlás már nem kell. Aznap este volt egy kis pecsételő vérzésem, én ezt annak tulajdonítottam, hogy 3 hónapja nem volt szexuális kapcsolatom. Illetve február 21-én is volt egy pár cseppes vérzésem. A kérdésem az lenne, hogy lehetek-e terhes?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

A pecsételő vérzés valószínűleg amiatt van, mert újrakezdte a tabletta szedését, és újra idő kell a szervezetnek, hogy hozzászokjon. Mivel előírás szerint szedte, a terhesség igen valószínűtlen.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. február 23., 12:51; Megválaszolva: 2012. február 25., 13:48
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...