• személyes

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr Nö / Ur! Arra a kérdésemre szeretnék választ kapni hogy, Kb 3-4 hete történt egy olyan dolog hogy lefeküdtem a barátommal és akkor már ez egy szombati nap volt s pénteken a menzeszem már már elmúlt csak egy két csepp barnázás volt és másnap azaz szombaton aktus után vagy közben még jött egy kicsi de nem csak barnás folyás hanem véres. Fogamzásgátlót szedek akkor az nap már az 5. szemet bevettem az akkori levélből, most mikor megjött februárban nem késett időben jött meg, de nem volt megvonásos vérzésem csak sima vérzésem volt ezelőtt mindig volt megvonásos vérzésem ez az első alkalom hogy előfordult ilyen, ön szerint a múlt hónapi dolog amit leirtam a levelem elején az vajon befolyásolhatta hogy nincs megvonásos vérzésem egy csepp se? Mert azt halottam hogy ha nincs megvonásos vérzés akkor az utalhat terhességre! Mikor történ ez a dolog múlt hét pénteken csináltam egy terhességi tesztet ami negatív volt ugyanúgy szedem a gyogyszremet mint eddig és legjobb tudomásom szerint a fogamzásgátlo nem befolyásolja a teszt eredményét.de már a teszt előtt nagyon fájt a gyomrom és hányingerem is van egész nap de csak közepesen tehát hányni nem hánytam ez még ma is igy van. Ön szerint ezek alapján lehetek terhes kérem nyugtasson meg hogy nem vagyok az Köszönöm válaszát elöre is Niki

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        A tabletta szedés alatt tulajdonképpen mindig megvonásos vérzés van, vagyis a bevitt hormonhiánya miatt jelentkezik menstruáció. Nem értem mit ért alatta sima és megvonásos vérzés? A biztos helyzetet nőgyógyászati vizsgálat tudja megmondani.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. február 16., 14:18; Megválaszolva: 2012. február 17., 21:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...