• Cerazette tabletta

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám a következő lenne: elhúzódó, néha erős menstruációval küszködtem jó egy éve. Nőgyógyász fogamzásgátló szedését javasolta. Milligestet szedtem, de nagyon rossz volt tőle a közérzetem, fejfájás, hányinger, pecsételő vérzés stb. 1 hónap után azt mondta az orvos, hogy Cerazettet szedjek. Elolvastam a betegtájékoztatót és a neten több fórumot, ahol azt olvastam, hogy rendszertelen, néha egészen sokáig tartó vérezgetésekkel kell számolni. Azt nem értem, hogyan lesz így ez a gyógyszer megoldás az én problémámra, ami a néha 2 hétig tartó menstruáció volt. Fogamzásgátlóra nem kívánt terhesség megakadályozása céljából nincs szükségem, azt máshogy is el lehet kerülni. Váltsak orvost? Vagy kezdjem el szedni és legyek türelmes, hátha én úgy reagálok, hogy teljesen megszűnik a menstruáció, vagy csak néha lesz pár napig és kevés, mert ilyet is olvastam. Várom válaszukat, amit előre is köszönök!

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        Az életkora miatt is lehetnek peteérés hiányos ciklusok.Ennek a következménye a bővebb vérzés, mert nincs sárgatest hormon. A Milligest háromfázisú készítmény, ezért érdemesebb kombinált egy fázisú készítményt alkalmazni. Cerazette csak sárgatest hormon tartalmaz, ezért lehet szedése alatt rendszertelen vérzés.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. február 14., 12:08; Megválaszolva: 2012. február 16., 22:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...