• személyes

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dr Nö /Ur! Az a kérdésem lenne önhöz! Már lassan 1éve szedek fogamzásgátlot név szerint lyndy nette 20at. Multhónapban azaz januárban mikor a második levélnél tartottam s levél felénél akkor már a menzeszem végén is jártam akkor már csak barnás folyásom volt ez egy csüt-i napon volt pénteken már csak egy két csepp barnás folyás volt Szombaton már nem jött semi de aznap lefeküdtem a barátommal és aktus után vettem észre hogy még jöt egy kicsi de nem sima barnés folyás hanem véres. Azt hallotam hogy ha ilyen elöfordul akkor az azt jelenti a megvonásos vérzés során nem vált le a méh nyálkahártya és aktus után folytatodott a folyamat. És most pénteken 3-án megjött reggel de elötte nap este ugy éreztem mintha már meglene annyira fájt a hasam. De most csak épp hpgy egy nagyon pici megvonásos barnás vérzés jött az is épp hogy egy két csepp és az is nagyon halvány. Arra lennék kiváncsi hogy ilyenkor fenn áll-e annak a veszélye hogy terhes vagyok? Amugy volt már párszor ilyenre példa hpgy nem volt megvonásos vérzésem és akkor is megvolt és nem lettem emiat terhes! De vajo fenn ál ennek a veszélye? És még arra lennék kiváncsi hogy normális e hogy csak 3 vagy mayimun 4 napig van meg a menzeszem gyogyszer melett? És szerintem én legalább is ugy gondolom hogy a gyogyszer az ilyen helyzetekben is véd amit leirtam önnek az aktus utáni vérzésre. Elöre is köszönöm a válaszát! Nikoletta Ui:szerinetm nem lehetek terhes bár nem tudhatom de én igy érzem s minden hónapban rendszeresen megjött késés nélkül.

        Dr. Boros Miklós válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! Ha még nem tartott a tablettaszedéssel havi szünetet, akkor érdemes tartani és ha ismét jelentkezni fog a vérzészavar, akkor váltson tablettát.Terhesség gyanúját teszt végzésével kizárhatja.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós, szülész-nőgyógyász
        szülész-nőgyógyász Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. február 07., 12:03; Megválaszolva: 2012. február 08., 14:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...