• elhízás a fogamzásgátlótól

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Hölgyem/Uram! A problémám a következő: Már nem az első alkalom h meghízok a fogamzásgátlóktól... az első alkalommal 2 hónap alatt 12 kilót szedtem fel, akkor váltottam gyógyszert és annak segítségével lefogytam és most attól híztam el amivel annak idején sikerült leadom a súlyfelesleget.. a mostani alkalommal meg ugyanennyi idő alatt 10 kilót híztam.. szeptemberben abbahagytam a fogamzásgátló szedését a nőgyógyászom javaslatára (hozzáteszem a menstruációm se volt 4 hónapig, azt gyógyszeres kezeléssel idéztük újra elő) de azóta egy kilót sem sikerült leadnom kipróbáltam a fogyókúrát is de az sem segített, gyermek korom óta rendszeresen sportolok heti 3-4 edzésem van és még a mérkőzések is nem fogyasztok több ételt, mint ezelőtt már el vagyok keseredve, hogy nem tudom leadni ezt a súlyfelesleget.. az elhízás előtt 60 kg voltam most már 70 kg... az egész testemen látszik, mintha be lennék teljesen vizesedve.... vérvételen voltam szeptemberben és az tökéletes volt, tehát az, hogy a pajzsmirigyemmel legyen probléma a házi orvosom kizárta... Most januárban elkezdtem szedni egy másik fogamzásgátló tablettát a fogyás reményében...mivel az már egyszer segített... A kérdésem a következő, mit tudok tenni ebben az esetben? Kihez tudok fordulni segítségért? Vagy van valami gyógyszer ami segítene? Vagy le fogyok majd valamikor csak legyek türelmes? Előre is köszönöm...

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        Az tény, hogy a fogamzásgátló tablettában lévő hormonnak vízmegtartó hatása van. Azonban ekkora testsúly növekedés az nem valószínű. Alacsony ösztrogén hormontartalmú készítményt tanácsos szedni. Amit szed attól van alacsonyabb ösztrogén tartalmú készítmény. Mielőtt váltana hormonvizsgálat javasolt, endokrinológus szakrendelésen vizsgálattal.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. január 31., 16:49; Megválaszolva: 2012. február 01., 23:33

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr/Doktornő! A problémám az lenne ,hogy Roxanelle fogamzásgátlót szedek es a harmadik héten a legutolsó rózsaszin ( az elso feher placebo tabletta elotti) tablettat elfelejtettem bevenni es kb pont 12 órával kesőbb pótoltam. Most...
        Jó napot! Szeretném megkérdezni hogy a fogamzásgátló injekció mennyire hatásos és mennyire nyújt védelmet? Érdemes e be adatni?
        Tisztelt Doktor Úr! Gestomix 20 fogamzásgátló tablettát szedem 5 éve, előtte nem szedtem soha tablettát.Az utolsó menstruáció időpontja október 22.A párommal az együttlét megtörtént október 29-én.( A menzeszemnek az november 19-én kellett...
        3. hónapja Dienille fogamzásgátlót szedek, ennek a ciklusnak az 5. napjától 10 napon keresztül antibiotikumot szedtem. (Napi 2x2 Sumetrolimot, illetve 3 adag Foszfomicint, ezalatt végig szedtem a fogamzásgátlót is.) Az utolsó adag antibiotikumot 2...
        Tisztelt Dr. 3 éve pajzsmirigy carcinomát állapítottak meg,ezt követően eltávolították az egész pajzsmirigyemet. Jelenleg 175mg Letroxot szedek. Nem kaptam konkrét választ arra,hogy szóba jöhet-e esetemben fogamzásgátló alkalmazása. Spirál...
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...
        Tisztelt doktor úr! A párommal megszakításos együttlétet folytattunk, amely nagyon rövid volt és időben megszakította a közösülést. Viszont előtte 2-3 órával, petting során elélvezett, megtörölte magát, de nem mosakodott meg. A ciklusom...
        Kedves Dr. Úr/ Dr. Nő, Roxanelle fogamzasgatlot szedek mar 8honapja es az lenne a kérdésem hogy ma veszem be a 2.placebo tablettat viszont elegge hanyingerem van es hasmenesem is volt. Ha kihanynam esetleg meg lenne hasmenesem akkor szukseges kiegeszito...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...