• fogamzásgátló- terhességi teszt

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Jó napot kívánok! Ebben a hónapban kezdtem el szedni ( a menstruáció első napján) a Tri-Regol nevű fogamzásgátlót, még van az első levél gyógyszerből a maival együtt 4 szem gyógyszer. A gyógyszer szedése után volt olyan hogy reggel kihánytam mindent amit megettem vagy ittam, szédültem és mostanában feszül és fáj a mellem, talán meg is duzzadt egy kicsit de ebben nem vagyok biztos. Attól félek hogy esetleg terhes lettem. Ha veszek egy terhességi tesztet akkor a fogamzásgátló gyógyszer befolyásolhatja e az eredményt? El kell e mennem a nőgyógyászhoz mindenféleképpen vagy hihetek a terhességi teszt eredményének? Van egy állandó fehér folyásom. Nem ég nem viszket nem büdös. Mit tehetek h ez a folyás megszűnjön? A rendszeres és normál higiéniai alapszabályokat betartom. Tudna ajánlani rá esetleg valami recept nélküli készítményt? Köszönettel: M Anita

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        A jelentkező tünetek miatt terhességi teszt végzése és nőgyógyászati vizsgálat javasolt. A hüvelyi folyásra is megfelelő kezelést kap.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. január 21., 16:43; Megválaszolva: 2012. január 23., 22:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...