• Lehet terhes?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor úr/nő! Kedvesemmel volt egy "gumi balesetünk", ami után 24 órán belül fel lett iratva és be lett véve eset utáni tabletta, Rigesoft. 2 nap késéssel a megszokotthoz képest meg is jött a menstruációja. Ez volt január 5-én. kb 1 héttel később jelentkezet nála, a menstruáció lefolyását követően, hányinger érzet, hasi fájdalom, stb.... Előfordulhat, hogy a tabletta ellenére is teherbe esett? Válaszát várva maradok tisztelettel!

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        Ha rendes menstruációja volt kicsi az esély. Biztonsági okból javasolt terhességi vizelet teszt elvégzése. Amennyiben negatív úgy következő menstruáció után nem valószínű a terhesség.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. január 19., 11:49; Megválaszolva: 2012. január 21., 22:57

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Cím! 1 éve szedek (estelle) fogamzásgátlót és mostanában úgy érzem mintha lüktetne a hasam csináltam pár tesztet mind negatív lett emellett mennyi az esélye a terhességnek?
        Jó napot doktor úr! Olyan történt velem hogy baratommal együtt voltunk és kiszakadt a gumi és amikor kihúzta akkor vettük észre, viszont egy nagyon pici mehetett belém. Viszont 3 nap múlva kellene meg jönnie a havi vérzésemnek. Az lenne a...
        Tisztelt Dr.Úr.Múlthéten csütörtökön vettem be esemény utáni tablettát,semmi bajom nem volt egészen keddig,aznap elkezdett barna vér folyni majd azóta élénk piros és eddig nem múlt el,ma csütörtök.Ez normális? Raadasul a rákszűrésem...
        Üdvözlöm! 6 éve szedek rendszeresen fogamzásgátlòt,lindynette-t. Hetfőn este vettem volna be az aznapit amikor eszrevettem hogy nem vettem be a vasarnapit. Igy hat haladtam tovabb az aznapi adaggal, bevettem hetfoit, keddit es szerda reggel barnás...
        Üdvözlöm, nekem olyan problémám lenne hogy elkezdtem szedni újra a Corenelle nevű fogamzásgátló tablettát. Márciusban szültem és most kezdtem újra szedni a tablettát. Menszesz első napján kezdtem el és a 7. Napnál tartok de még mindig...
        Kedves Doktor Úr! Kb 2 éve szedem a Noriel nevű fogamzásgátló tablettát. Az utolsó héten az utolsó 2 tablettát véletlenül egy napon vettem be, így a tabletta szedését csütörtökön fejeztem be, péntek helyett. Sajnos a tabletta bevétele...
        Kedves Ágnes! Gracial tablettát szedek, gond nélkül, nagy megelégedéssel hosszú évek óta, a háziorvosom állítja ki a receptet. Néhány hete azonban nem tudom beszerezni a szükséges adagot, mivel a patikusok szerint jelenleg nem érkezik a...
        Tisztelt Doktor Úr! Hormonmentes fogamzásgátlásra szeretnék váltani, az általam talált két opció kapcsán lennének kérdéseim: - A pesszárium helyi hormonmentes krémmel / kúppal együtt használva mennyire nyújt biztos védelmet? A...
        Tisztelt Doktor Úr! 1 hónapja szedem a Mistral nevű fogamzásgátló készítményt. Házi orvosom Condrosulf 800 mg-os tablettát írt fel térd ízületi problémák miatt. Két kérdésem lenne: 1.: Csökkenti-e ez a Mistral hatását? (Béres C-, és...
        Március 22.én kihánytam a fogamzásgátlót 3óra telt el közben azóta már rendesen menstruáltam, lehet belőle baj?