• lehet terheseg?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt doktorno! Azt szeretnem megtuduni, hogy lehetek-e terhes? ha, -kb3hete egyutt voltunk a parommal es nem vedekeztunk, de ugy mondvan nem elvezett belem? az egyuttle utan meleg vizben ultem tobb mint 1orat, de ezt naponta ismeteltem -amikor meg kellet volna jojjon a menstruaciom, azaz az nap vegeztem 2terhessegi tesztet, es mindketto negativ lett.(az egyutlet utan20nappal szamitva ) -meg mindig nem jott meg, es mar 4napja kesik -szokott fajni/gorcsolni a hasam alja, a mellem erzekenye valik neha es olyankor faj, de nem az egesz hanem csak a bimbo koruli resz illetve a mellbimbom -elegge streszes is szoktam lenni -erzekeny is vagyok -nem vagyok rosszul, es nem is szedulok Miert kesik? Mit tegyek hogy megjojjon? Meg fog jonni? - talan terhes vagyok? valaszat elore is koszonom

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Mivel még nem jött meg a menses, ismételni kell a tesztet, illetve ha a jövő héten se jön meg, friss teszttel keressen fel nőgyógyászt! A menses késését egyéb dolog is okozhatja, nemcsak a terhesség, hanem pl. stressz, fogyókúra, ciszta, stb. is. A megszakításos módszer és a meleg vízben ülés sem elég hatékony a nem kívánt terhességgel szemben, ezért javaslom, hogy keressen egy megbízhatóbb módszert, pl. óvszer, fog. gátló tabletta szedése.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. január 18., 18:09; Megválaszolva: 2012. január 19., 09:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...