• miért jött meg tabletta szedés közben?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Jó napot! Olyan kérdésem lenne, hogy az elmúlt 3 hónapban Yadinét szedtem előtte Volinát. A következő időszakban visszatérek a Volinához, mert volt egy rövid időszak, amikor nem adták ki a Volinát, helyette kaptam a Yadinét. Most az utolsó heti Yadinét szedem be és megjött a menstruációm. Ez mitől lehet? Most a tabletta mentes időszakban is meg fog jönni? Ez az állapot csak nappalra igaz, este semmi sincs. Szexeltem is az egyik este, ebből nem lehet baj ugye? Előre is köszönöm...Lilla

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        A vérzésnek oka lehet a tabletta hatásának gyengülése, például stressz vagy antibiotikum, kimaradt szem miatt, de akár a stressz is okozhatja, vagy nőgyógyászati gyulladás miatt is lehet vérezgetés, stb. Ha ismétlődik, akkor orvoshoz javasolt fordulnia vizsgálat céljából. A tablettamentes hétben elvileg ugynaúgy meg kell jönnie a mensesnek, ha késne vagy kevesebb lenne, csináljon tesztet!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. január 18., 12:19; Megválaszolva: 2012. január 19., 09:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Partneremmel szombat este, vasárnap reggel folyamán 4 alkalommal szeretkeztunk. Az utolsó alkalommal nem használtunk óvszert, de emiatt is csak nagyon keves ideig “tartózkodott bennem”, nem is folytattuk egy idő után. Az lenne a...
        Jó napot kívánok.Az lenne a kérdésem,hogy warfarin folyamatos szedése mellett milyen fogamzásgátló módszerek jöhetnek szóba az óvszeren kívűl?Lehetséges esetleg tabletta szedése?
        Tisztelt Doktor, Én másfél éve szedek kb este 7kor hormonális fogamzásgátló tablettát. Most külföldi út miatt ez az időpont az utazás alatt 23-01 óra közé esne. Arra gondoltam, hogyha 3-4 órával korábban venném be akkor az megfelelő...
        Tisztelt Doktor úr! November 24-én hajnalban sajnos védekezés nélkül voltam együtt egy fiúval. Az escapelle esemény utáni tablettát még aznap este, az eset után kb 13-15 órával bevettem. A menstruációm rendes időpontban, november 29-én...
        Kedves Doktor Úr/Doktornő! A problémám az lenne ,hogy Roxanelle fogamzásgátlót szedek es a harmadik héten a legutolsó rózsaszin ( az elso feher placebo tabletta elotti) tablettat elfelejtettem bevenni es kb pont 12 órával kesőbb pótoltam. Most...
        Jó napot! Szeretném megkérdezni hogy a fogamzásgátló injekció mennyire hatásos és mennyire nyújt védelmet? Érdemes e be adatni?
        Tisztelt Doktor Úr! Gestomix 20 fogamzásgátló tablettát szedem 5 éve, előtte nem szedtem soha tablettát.Az utolsó menstruáció időpontja október 22.A párommal az együttlét megtörtént október 29-én.( A menzeszemnek az november 19-én kellett...
        3. hónapja Dienille fogamzásgátlót szedek, ennek a ciklusnak az 5. napjától 10 napon keresztül antibiotikumot szedtem. (Napi 2x2 Sumetrolimot, illetve 3 adag Foszfomicint, ezalatt végig szedtem a fogamzásgátlót is.) Az utolsó adag antibiotikumot 2...
        Tisztelt Dr. 3 éve pajzsmirigy carcinomát állapítottak meg,ezt követően eltávolították az egész pajzsmirigyemet. Jelenleg 175mg Letroxot szedek. Nem kaptam konkrét választ arra,hogy szóba jöhet-e esetemben fogamzásgátló alkalmazása. Spirál...
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...