• Menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Úr/Nő! 2 év 4 hónapnyi időtartamig szedtem fogamzásgátló tablettát (Mercilon). 2011. szeptember hónapjában abbahagytam a szedését. A fogamzásgátló mentes időszak első menstruációja 47 napra jött meg. Már időszerű lenne a következő menstruáció is, de lassan már 50 nap telik el 2 menzesz között. Félek, hogy valami bajom van, hogy még mindig semmi sincs. Szexuális kapcsolatom nem volt, tehát terhesség biztos nem áll fent. Fogamzásgátló szedése előtt rendszerint 36-40 napra jött meg a menzeszem. A kérdésem az lenne, hogy normális dolog ez, hogy ilyen sokáig nem jön meg? Mikorra várható, hogy teljesen rendbe jön ez a hormonokkal kapcsolatos része a testemnek? Forduljak orvoshoz? Vagy mit tegyek? Már nagyon ideges vagyok, nem tudom mi lehet a baj... Segítségét előre is köszönöm. Tisztelettel: Megijedt nő

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező! A tabletta szedés előtt is szabálytalan ciklus esetén a tabletta szedése tán nem ritka, hogy újra vérzészavara legyen. Ennek oka a legtöbb esetben funkcionális probléma, mely hormonkezeléssel jól rendezhető. Ciklusbeállítás miatt keressen fel nőgyógyászt!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. január 10., 10:14; Megválaszolva: 2012. január 11., 16:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...