• Yadine fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Szakértő! A problémám amiért írok, hogy nem vagyok biztos a fogamzásgátlóm hatékonyságában.Hónapokkal ezelőtt menstruációs gondjaim voltak, nagyon rendszertelen lett a vérzésem. Voltam endokrinológusnál és nőgyógyásznál is, de a leletek alapján nem találták meg az okot. A nőgyógyász Yadine tabletta szedését javasolta. Ezt a gyógyszert szedtem korábban is, és nem volt vele soha problémám. Most már 17 napja szedem, és reggelente mindig barnás folyásom van. Okozhatja a problémát, hogy 2-3 naponta beveszek reggelente 1 szűztea kapszulát? A yadinet mindig este, lefekvés előtt veszem be, és nem volt se hasmenés, se hányás a szedés ideje alatt. A másik kérdésem, hogy van-e olyan internetes oldal, ahol fel vannak sorolva azok a gyógyszerek, amiket nem ajánlott szedni fogamzásgátló mellett? Válaszát köszönöm: Ujvári Edina

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátlás témában

        Ha most kezdte szedni ismételten a tablettát akkor mellette észleltek még az első néhány ciklusban előfordulhatnak. Minden olyan készítmény mely befolyásolja a fogamzásgátló felszívódását mellőzendő.Ezért azt szoktuk javasolni, hogy mindig külön kell alkalmazni a fogamzásgátló készítményt és kb.:4 óra múlva lehet mást. Vitaminok, antibiotikumok, fogyasztó tabletták okozhatnak felszívódási problémát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. január 08., 12:12; Megválaszolva: 2012. január 09., 21:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...