Terhes vagyok?

Tisztelt Doktornő/úr! Szeretném megkérdezni hogy több mint egy hete kezdtem el fogamzásgátló tablettát szedni de mikor elkezdtem az első szemet (ez a menstruácio 5napján volt) lefeküdtünk a barátommal és kiszakadt az óvszer. Rá egy két napra ismét. Terhes lehetek? érdemes csinálni egy terhességi tesztet?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező! Ha a menses 5. napján kezdte el szedni a tablettát, akkor még javasolt lett volna kiegészítő védelem, sajnos lehet szó terhességről. Ha a menses késne, csináljon tesztet!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 12., 19:48; Megválaszolva: 2011. november 14., 13:40
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...