Kialakulhat-e a Reye-szindróma?

Megfázásra 2010. szeptember 15-e óta 3 tasak Asprin Komplex elnevezésű granulátumot vettem be. A 3 tasak összesen tehát kb. 1500 mg acetilszalicilsavat tartalmazott. Kérdésem, hogy mekkora az esélye, hogy e betegségbe essek, és mikor kezdjek erre gyanakodni?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Felszeghy Enikő válasza a Reye-szindróma témában

Kedves Kérdező! Ha ezt a levelet meg tudta írni, nagy a valószínűsége, hogy nincs Reye szindrómája, ráadásul az alapvetően akkor alakul ki, ha valaki bárányhimlősen veszi be az Aspirint. Ennek ellenére jobb lenne, ha paracetamolt kapna ilyen esetben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Felszeghy Enikő
Dr. Felszeghy Enikő gyermekgyógyász-endokrinológus-diabetológus
Kérdés: 2010. szeptember 16., 18:05; Megválaszolva: 2010. szeptember 17., 13:17
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
COVID: Íz- és szaglásvesztés...
Tisztelt Válaszadó! Ott kezdeném, hogy az ikertestvéremmel együtt 18 évesek vagyunk. Az ikertestvéremnél 2020. november 7-án reggelre...
Treponema teszt
Kedves Doktornő, Évekkel korábban volt a péniszemen egy fájdalmas gyulladt folt, ami kb 2 hét alatt meggyógyult magától, ezért akkoriban nem...
Megfertőződhettem veszettséggel?
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Ha a kutyám veszett állat ürülékét ette, utána pedig megnyalta a kezem, én pedig hozzányúltam a szememhez/orromhoz...
COVID 19 fertőzés
Tisztelt DR nő Kérdésem a következő lenne , az egész családom átesett a covid fertőzésen gyermekem , feleségem letesztelték elment a szaglása...