Védőoltás

Tisztelt Doktornó/Doktor úr! 20 éven keresztül nem voltam beteg, még náthás sem nagyon, még akkor sem, ha a környezetemben sokan influenzásak, stb. voltak. 2009 októberében azonban rábeszéltek, hogy adassam be magamnak a H1N1 elleni védőoltást. Ezt megtettem, pár nap mulva megbetegedtem, magas lázzal (39, 9), minden olyan tünettel, ami az influenzára jellemző. Természetesen voltam orvosnál is. Ez 1 hétig tartott. Viszont ettől kezdve a mai napig is szinte folyamatosan "beteg" vagyok, azaz náthás vagyok, torkom, fejem fáj stb. de lázam nincs. Jelenleg augusztusban már másodszor "kap" el valami az előző tünetekkel. Kérdezem: butaság ezek után arra gondolni, hogy ez esetleg az oltás következménye? Illetve kérdezném, mit célszerű ilyenkor tenni? Tisztelettel Imre

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Rákóczi Éva válasza a védőoltás témában

Tisztelt Uram! Az oltás után jelentkezhetnek olyan mellékhatások, amelyeket Ön észlelt, de csak közvetlenül az oltás után. A késői szövődmények közé viszont nem tartoznak ezek a tünetek, melyeket Ön felsorolt. INkább javaslom, vizsgáltassa meg immunrendszerét, illetve kérjen teljes belgyógyászati kivizsgálást, ami esetleg kiderítheti, mi okozza az utóbbi időben jelentkező gyakori fertőzéseket, mi gyengíti le szervezetét.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 27., 14:27; Megválaszolva: 2010. szeptember 10., 07:38
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
Ajánlott-e számomra a covid elleni...
Ajánlott-e számomra a covid elleni oltás az alább leírt epikrízis mellett? További megjegyzések: eddig ismert allergiák: mogyoró, éger, nyír, ACE...
COVID: Íz- és szaglásvesztés...
Tisztelt Válaszadó! Ott kezdeném, hogy az ikertestvéremmel együtt 18 évesek vagyunk. Az ikertestvéremnél 2020. november 7-án reggelre...
Treponema teszt
Kedves Doktornő, Évekkel korábban volt a péniszemen egy fájdalmas gyulladt folt, ami kb 2 hét alatt meggyógyult magától, ezért akkoriban nem...