Csomó

Tisztelt Doktor/nő/!

Ma reggel vettem észre, hogy a lágyéktájékomon van egy kisebb, jól kitapintható csomó. Ha megnyomom, fáj. Megduzzadt nyirokcsomó lehet? Ha igen, mi okozhatja és hogy lehet eltüntetni?

Köszönöm a segítséget!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza nyirokcsomó-megnagyobbodás témában

Igen, nagy valószínűséggel egy nyirokcsomó lehet. Ezen a területen a lábon lévő fertőzések, bőr gyulladásai vagy a kismedencében levő gyulladások okoznak gyakran fájdalmas nyirokcsomó megnagyobbodást. Tehát ezeket kell kezelni, ha igazolódnak.

Ha a duzzanat nem csökkenne, egy vérvételre, orvosi vizsgálatra el kellene mennie. Ha panaszai is vannak, pl. alhasi fájdalom, folyás (ha Ön nő) akkor hamarabb.

Üdvözlettel: Dr. Jóna Angelika

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 06., 14:05; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 10:35
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
Covid vakcináció
Kedves Doktor Úr! A kérdésem természetesen a Covid oltásokra vonatkozik. Van-e annak akadálya, hogy miután valaki felvett egy adott oltást, úgy...
Echinacea cseppek és Pfizer oltás
Kedves Doktor Úr! Április elsején megkaptam, mint az oltásra regisztrált pedagógus kollégák is, a Covid elleni Pfizer első oltását. Előtte 4...
Mikor képződnek antitestek?
Tisztelt Címzett! Egy kollégánk túlesett kb egy hónapja covid fertőzésen, még kórházban is volt, és egy hete megkapta az oltást (Astra Zeneca)...
Sztrók utáni Covid vakcina felvétel
Tisztelt Doktor Úr! Március közepén kaptam két sztrókot, egy enyhébbet, majd egy erősebbet, aminél agyi érelzáródás alakult ki. Erre való...
Két oltás egymás után
A sarkamon lévő szemölcsömre 03.23-án megkaptam a Gardasil oltás második emlékeztetőjét. 04.01-én lehetőségem van megkapni a Pfizer koronavírus...