Helicobakter fertőzés

Egy hónapja, bőrgyógyászati vizsgálatok során kimutatták a helicobakter ferőzést, melynek értéke 39. A háziorvos felírt antibiotikumot, melyet 4. het szedek, de a tünetem jelentősen nem javult még. Semmilyen gyomorproblémám még eddig soha nem volt, gyomorsav vagy hasonló. Most 8. hete csalánkiütés van a testemen, ezért kerültem a bőrgyógyászhoz. Ez a baktérium okozhat e csalánkiütést, a gyógyszerek szedése alatt már kellene csökkenni a kiütéseknek? Van értelme az antibiotikum további szedésének, már folyamatosan hányingerem van tőle? Vagy másfajtát kellene, erősebbet.?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza H. pylori fertőzés témában

A helicobacter-eradikáció 7-10 napos antibiotikus kúrát jelent, tehát a negyedik hete szedett antibiotikum a helicobacter kiirtására nem indokolt. A savcsökkentő kihagyását követően (legalább 2 héttel) érdemes lenne egy kilégzési tesztet végeztetni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 14., 09:04; Megválaszolva: 2012. augusztus 16., 08:42
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
Covid vakcináció
Kedves Doktor Úr! A kérdésem természetesen a Covid oltásokra vonatkozik. Van-e annak akadálya, hogy miután valaki felvett egy adott oltást, úgy...
Echinacea cseppek és Pfizer oltás
Kedves Doktor Úr! Április elsején megkaptam, mint az oltásra regisztrált pedagógus kollégák is, a Covid elleni Pfizer első oltását. Előtte 4...
Mikor képződnek antitestek?
Tisztelt Címzett! Egy kollégánk túlesett kb egy hónapja covid fertőzésen, még kórházban is volt, és egy hete megkapta az oltást (Astra Zeneca)...
Sztrók utáni Covid vakcina felvétel
Tisztelt Doktor Úr! Március közepén kaptam két sztrókot, egy enyhébbet, majd egy erősebbet, aminél agyi érelzáródás alakult ki. Erre való...
Két oltás egymás után
A sarkamon lévő szemölcsömre 03.23-án megkaptam a Gardasil oltás második emlékeztetőjét. 04.01-én lehetőségem van megkapni a Pfizer koronavírus...