Fejfájás a menstruáció előtt

Egy jó ideje minden hónapban a menstruáció előtti héten 3-4 napig folyamatos fejfájás gyötör. Vettem be rá gyógyszert mindig, de nem múlt el, esetleg pár órára és akkor újra elkezdte. A Lindynette 20 fogamzásgátlót szedem. Választ keresek erre a problémámra, mert nagyon aggasztó.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fejfájás témában

Kedves Kérdező!

Fejfájását okozhatja a fogamzásgátló gyógyszer szedése, első körben ezt kellene elhagynia. Ha az elhagyás után 2-3 hónap múlva még mindig jelentkezik ez a fejfájás, keressen fel egy fejfájás szakrendelést, ahol a megfelelő vizsgálatokat előírhatják a részletes kikérdezése és vizsgálata után.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. január 29., 12:30; Megválaszolva: 2011. február 05., 21:42
Kérdések és válaszok: Fejfájás, migrén
MR lelet értelmezés
Üdvözlöm, Anamnézis: édesapámnak 1997-ben volt tüdőlebenyresectioja, tumor végett. Tavaly primer májtumort állapítottak meg, amelyet lokálisan...
Fejfájás
Tisztelt Doktor/Doktornő! Egy hete tapasztaltam súlyzós edzés közben az edzőteremben egy eddig új és furcsa fejfájást egy gyakorlat kivitelezése...
Állandó fejfájás
Tisztelt Dr! Még nem voltam endokrinológusnál, ezért érdeklődnék, mert elég sok problémám van és nem tudom, hogy ezek összefüggnek-e. 3 hete...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Dr. Nő! Pár napja köhögésnél észrevettem hogy a fejem jobb olalán halánték fölött inkabb a fej hátsó része felé egy belenyilaló...