Fejfájás, sokszor hányinger, rossz közérzet kíséri

Kedves Webbeteg.hu! A következő problémával fordulok Önökhöz: rendszeresen ismétlődő fejfájásom van. Migrénre gyanakodtam, de nem jelentkezik minden tünet. Fejfájás esetén a fejem egy pontján fáj, amely valamikor baloldalon, valamikor jobboldalon van. Ha azon a ponton erősen nyomom, akkor enyhül a fájdalom, de olyan is van, hogy akkor máshol kezd fájni. Akkor enyhül még kicsit a fájdalom, ha arra az oldalamra fekszek, amelyik oldalon fáj. Általában nagyon erőssé fokozódik, előfordul, hogy éjjel felébredek, hogy fáj a fejem, és nem tudok tőle aludni. Sokszor hányinger, rossz közérzet kíséri, van, amikor nem használ a gyógyszer sem, bár mióta áttértem az Algopyrinre az Algoflex Fortéról, jobb lett. Van, amikor fél-egy napon keresztül fáj, pl. legutóbb délelőtt enyhe fejfájással kezdődött, estére erős lett, gyógyszer hatására enyhült, de reggelre sem múlt el. Fény- és hangérzékenységet nem tapasztaltam, lehet, hogy megelőzte rossz közérzet a fejfájást, de nem vettem észre ilyen egyértelmű tünetet. Elkezdtem fejfájás naplót vezetni, melyből kiderült, hogy általában havonta van néhány fejfájós napom, és ez a menstruációm idejére, vagy az azt követő hétre esik. Ehhez kapcsolódik a második kérdésem: Yadine fogamzásgátlót szedtem, okozhatta esetleg ez a tüneteket? Azért írom múlt időben, mert babát szeretnénk, tehát abbahagytam a gyógyszer szedését. Befojásolhatja egyébként ez a fejfájás a gyerekvállalást? Létezik egyáltalán olyan fájdalomcsillapító, amit terhesen is lehet szedni? Vérnyomásom egyébként jellemzően alacsony, és édesapám is fejfájós volt. A menstruációval való összefüggés miatt gondoltam már vashiányra is, viszont nemrég voltam véradáson, és adhattam vért. Válaszukat előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fejfájás témában

Kedves Kérdező! Sok nőnek van a menstruációs ciklushoz kötődő fejfájása, melyet hormonhatásokkal hoznak összefüggésbe. Nem valószínű a leírása alapján a migrén, inkább egyszerű tenziós fejfájásról lehet szó. Terhességben semmilyen fájdalomcsillapítót nem szoktunk ajánlani, ha nagyon szükséges esetleg paracetamol tartalmút. Mindenképpen keressen fel egy fejfájás szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. július 27., 09:10; Megválaszolva: 2010. július 29., 18:58
Kérdések és válaszok: Fejfájás, migrén
MR lelet értelmezés
Üdvözlöm, Anamnézis: édesapámnak 1997-ben volt tüdőlebenyresectioja, tumor végett. Tavaly primer májtumort állapítottak meg, amelyet lokálisan...
Fejfájás
Tisztelt Doktor/Doktornő! Egy hete tapasztaltam súlyzós edzés közben az edzőteremben egy eddig új és furcsa fejfájást egy gyakorlat kivitelezése...
Állandó fejfájás
Tisztelt Dr! Még nem voltam endokrinológusnál, ezért érdeklődnék, mert elég sok problémám van és nem tudom, hogy ezek összefüggnek-e. 3 hete...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Dr. Nő! Pár napja köhögésnél észrevettem hogy a fejem jobb olalán halánték fölött inkabb a fej hátsó része felé egy belenyilaló...