• Fejfájás és gyógyszerváltás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        Én egy 25 éves nő vagyok.Kb egy-másfél éve kezdődött a fejfájás.Eleinte arra gondoltam, hogy midrénes, de el kezdtem figyelni és mindíg a menstruációm első napján jelentkezik.Általában este és olyan nagyon fáj.Legtöbbször az egész jobb oldala az arcomnak és a szemem is zsibbad.Ilyenkor hányás is jelentkezik.Voltam orvosnál.Elküldtek vérvételre, de nem találtak semmit.Triregol fogamzásgátlót szedtem és e helyett írtak Lindinettet.Pár hónapig nem jelentkezett a gyógyszerváltás után de aztán megint előjött. Mit javasól mit tegyek?

        WEBBeteg szakértő válasza a fejfájás témában

        Kedves Kérdező!

        A fejfájása az úgynevezett menstruációhoz kötődő migrén, aminek a tüneteit nagyon szépen leírta. A fogamzásgátló tabletta váltására jelentkező átmeneti javulás a hormonháztartás változása miatt következett be. A legjobb lenne, ha nem szedne fogamzásgátlót, mert az is provokálhatja a migrénes fejfájását. Javaslom, hogy keressen fel egy fejfájás szakrendelést, mert manapság már nagyon jó migrén ellenes szerek vannak, illetve mivel Önnek meghatározható pontosan a migrén jelentkezési ideje, ezért a megfelelő időben alkalmazott megelőző kezeléssel kivédhető az újabb migrénes roham.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-07 19:24:18; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 14:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot kívánok. 2020.04.17 én volt egy császármetszésem,gerinc érzéstelenítéssel. Nagyon vigyáztam,nagyon odafigyeltem arra h.műtét után annyit igyak amennyit csak lehet,nehogy fejfájás lépjen fel. Hál Istennek sikerült,a műtét...
        Tisztelt Dr Nő/Úr! Az utóbbi időben gyakran érzek erős görcs szerű fájdalmat a tarkóm bal alsó részén,a fájdalom heves erős de csak pár percig tart.
        Üdvözlöm, lassan 40 éves vagyok és kb 3-4 hónapja vettem észre hogy egyre többször fáj a fejem. Leginkább a szemgödörben érzem közvetlenül a szemöldök csont alatt és az az orrom teteje és a szemöldököm közötti üregben. Kb 3-4...
        Üdvözlöm Két hónapja fáj a fejem,de közben volt pár nap szünet. 33 éves vagyok és óvoda óta migrénes vagyok. Fájdalomcsillapító és pihenés mindig segített.Lüktető,hasogató migrénem szokott lenni,ami mozgásra,de pihenésre is...
        Kedves Doktornő! Tizenéves korom óta szenvedek a migrénes fejfájástól (aura nélküli). Minden tavasszal és ősszel jönnek elő, elég egyértelműen a fronthatások okozzák. A nyári és téli időszak viszonylag jó szokott lenni. Viszont...
        7 hete kezdődött a fejfájásom. Volt egy fulgyulladásom. Azi sandozt szedtem ra 6 napig.A gyogyszerkura letelt a fejfajas megmaradt. Majd jottek ujabb tunetek. Bal vallam fajt, neha belso remegesfelet ereztem. Nyugtalansag, alig alszok, neha megrandul az...
        Tisztelt Doktornő/úr! Eddig ritkán jelentkezett ez a helyzet, de most egyre sűrűbben érzem ezt a fajta fejfájást. Jelenleg nem mentem vele orvoshoz, hiszen a helyzetre való tekintettel, gondolom elküldenének. A fejem ahol a nyakamhoz...
        Tisztelt Doktor Úr! Napok óta fáj a fejem hátul jobb oldalon. Középtájt. Egyfajta nyomást érzek. A vérnyomásom magas, szedek rá gyógyszert, átlagosan 135/85. Nem szédülök, nincs hányingerem. Mi lehet a baj?
        Tisztelt Dr.Nő.Tüneteim kB. 4-5hete kezdtőtek, amikor is a nagy szél miatt megfázhatott a fejem sapka nélkűl. Azóta napi szinten nyillalást érzek a fejemen hol a halántékomon, hol a szememnél van hogy a tarkómnál. Nem elviselhetetlen, fájdalom...
        Három napja nem éreztem jól magam, fájt a fejem, fáztam. Vasárnap elmentem az orvoshoz mert belázasodtam. Írt fel gyógyszert, de aggaszt hogy a fejem szúr,lüktet keservesen fáj, akkor is ha köhögök és akkor is ha nem! Ez a betegségem miatt...