mell probléma

Az lenne a kérdésem mitöl van az hogy kéthavonta, minden menstruácio után közben, a mellemben lévö csomok amit már diagnosztizáltak (ciszták) begyulladnak, és erös fejgörcsök is jelentkeznek, amit injekcioval kezelnek. A fájdalom olyan mértékü hogy állandoan gyulladáscsillapitozni kell és nagyon fáj a mellem, az orvosok nem tudják mi lehet.segitségét kérem, mitcsináljak milyen gyogyszert vegyek vagy hová forduljak már egyáltalán.Elöre is köszönöm.

Dr. Molnár Dóra válasza női ciklus témában

Kedves Kérdező, bizonyára a női hormon szintek változása okozza a panaszt. Azt azonban, hogy Ön szervezete nem tolerálja az ingadozást, vagy kóros mennyiségben vannak jelen a hormonok, nem tudom megmondani, endokrinológiai vizsgálat javasolt ennek tisztázására.

Jobbulást kívánok! Tisztelettel: dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 19., 08:35 ;Megválaszolva: 2016. január 19., 21:47
Kérdések és válaszok: Fejfájás, migrén
Halánték fájdalom nyeléskor
2 hete kezdődött a halánték fájdalmam bal oldalon, minden nyelésnél belefájdul a halántékom is. A kérdésem, hogy mi lehet az oka?...
Auras migrén 2
Kedves Doktornő! Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszát! Azért írok újra, mert kicsit megijedtem. Milyen vizsgalokat lehet elvégezni még...
Auras migrén
Kedves Doktornő! Pár hónapja jelentek meg először a szemem előtt ezek a furcsa fények, egyik oldalt, tartott kb fél órát, amikor már nagyon...
Fejfájás és szédülés
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tavaly augusztusban egyik nap arra ébredtem, hogy szédülök és fáj a fejem. Mindkét tünet folyamatosan fennállt és...
Fejfájás oka
Üdvözlöm! Kb február elején vettem észre, hogy lehajoláskor, illetve emeléskor, erőlködéskor, valamint volt rá példa hogy egy nagyobb nevetéskor...