Fejfájás, hőemelkedés, rossz közérzet okai

Tisztelt doktor/doktornő! Egy 34 éves férfi vagyok. A tüneteim nem új keletűek, kb 1, 5 éve lágyéksérv műtétet követően alakultak ki a mai napig tartó tünetek. De eddig még nem találtak semmi érdemi okot a tüneteimre. Közel másfél éve járok ide is oda is, ahova éppen elküldenek, de eddig még nem lett eredménye. Jelen esetben közel két és fél hónapja minden nap fáj a fejem (ez a műtétet követően is így volt akkor közel 9 hónapig fájt szinte mindennap), nem egy terülen hanem bárhol. Szokott tenziós, migrénes és más fejfájásom is lenni, de legtöbbet a szemem, halántékom, homlokam fáj valamint a tarkóm. Ehhez párosul naponta többször előforduló támolygó, imbolygó szédülés( ez idén januárban jelentkezett ilyen rendszerességgel), de nem nagy fokú, mert nem billenek ki az egyensúlyomból, habár már volt alkalom, hogy le kellett feküdnöm emiatt. Hányni nem szoktam, de volt már többször is émelygés, hányinger. Észleltem egy pár alkalommal a jobb oldali hallásomban némi csökkenést, de ez nem tart tovább néhány percnél, mint ahogy a szédülés sem. Még azt jegyezném meg, hogy vannak időszakok amikor hőemelkedésem van akár több hétig is eltartóan (jelen esetben is van), ez nem több mint 37, 2 fok, általában dél körül jelentkezik és délutánig tart. Ilyenkor ez érezhető és mérve ennyi körül alakul. Olyan mintha égne a fejem ilyenkor. Az amúgy nem magas pulzus számom (60-65 nyugalmi) hőemelkedéskor felmegy 85-95 körülire, vérnyomásommal nincs gond. Nagyon sokszor érzem magam rosszul, vagyis a közérzetem nem jó, határozottan betegnek érzem ilyenkor magam. Nem dohányzom, nem iszom (illetve kizárólag tanács alapján pár napja kora esténként max. 2dcl vörös bort). Kávét 2-3-at iszom. Csatolok egy kb. 1 hónapos labort is, nem tudom ez alapján valami látható lesz-e. Az alkalikus foszfatáz a húgysav és a kálium magas szintje zavar. Ja majd el felejtettem szerintem többször vagyok náthás mint általában „kellene", 3 hó alatt kb 4x. Voltam koponya MRI-n 1 éve semmi kóros. Köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza a fejfájás témában

Kedves Kérdező! A panaszainak egy része lehet a szedett gyógyszerek mellékhatása is. A Rytmonorm okozhat émelygést, hányingert, ritkán fejfájást is. A Symbicort mellékhatása lehet szintén a szédülés és a fájfájás. Beszélje meg a gyógyszereket javasoló orvosával panaszait, a lehetséges terápiás módosítást. Amennyiben ezt követően is panaszai változatlanok maradnak, keressen fel ideggyógyászt, aki további vizsgálatokat kérhet, és a fejfájás megelőzésére szolgáló gyógyszereket is írhat. A gyakori légúti fertőzések elkerülése érdekében tartózkodjon szabad levegőn, fogyasszon sok vitamínt és lehetőségeihez képest sportoljon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 21., 14:29; Megválaszolva: 2012. február 23., 19:39
Kérdések és válaszok: Fejfájás, migrén
Fejfájás
Tisztelt Doktor/Doktornő! Egy hete tapasztaltam súlyzós edzés közben az edzőteremben egy eddig új és furcsa fejfájást egy gyakorlat kivitelezése...
Állandó fejfájás
Tisztelt Dr! Még nem voltam endokrinológusnál, ezért érdeklődnék, mert elég sok problémám van és nem tudom, hogy ezek összefüggnek-e. 3 hete...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Dr. Nő! Pár napja köhögésnél észrevettem hogy a fejem jobb olalán halánték fölött inkabb a fej hátsó része felé egy belenyilaló...
Fejfájás, migrén, fejgörcs
Jó napot kívánok. 2020.04.17 én volt egy császármetszésem,gerinc érzéstelenítéssel. Nagyon vigyáztam,nagyon odafigyeltem arra h.műtét után...
Tarkó táji fájdalom
Tisztelt Dr Nő/Úr! Az utóbbi időben gyakran érzek erős görcs szerű fájdalmat a tarkóm bal alsó részén,a fájdalom heves erős de csak pár percig...